Välkommen

6 juni 2010

Nationaldagen

Hur firar ni den ?

Själva ska vi röja uppe i garaget eller kontor/atelje som det är numera. Micke har sitt kontor i ena delen och jag min atelje i andra. Nu skall kontoret flyttas ner i huset så han slipper springet fram och tillbaka.

Jag får möjlighet att röja ibland alla mina kartonger som ännu 1½ år står packade med presentartiklar från butiken. Bättre plats också för mitt skapande.

Det skall även göras plats för den hya hojen som kommer från Holland i veckan, inte min utan Mickes.

Så nu mot garaget och en uppröjning.

Klockan 17.00 kommer Isabelle och Anton från Kina så vi ska hämta dom på Arlanda. Längtar så klart. Orkar dom så blir det middag här hos oss i kväll.

Så nationaldagen är som vilken annan dag som helst här hos oss.

1 kommentar:

Freedomtravel sa...

Det är väl kanske inte så många som firar Nationaldagen i sverige... eller? Fast vi solade vid småbåtshamnen i Trosa och det kändes nästan som ett firande. Såg också riktigt många bilar och husbilar med svenska flaggor viftandes! Fint att människor vill vara glada över vårt fina land!