Välkommen

13 november 2012

Vinter är på G

Gjorde min ögonoperation igår, bytte ut min lins som var grumlig av gråstarr. Gick hur smärtfritt som helst, kändes ingenting alls. I dag ser jag visserligen riktigt bra men ännu lite väl ljust. Hoppas det blir bättre efter ett par dagar.

Brorsan opererades också i går, något jobbigare än mig. Han har en tungrotscancer som har strålats och cellgiftbehandlats en tid nu. Nu skulle resterade av tumören bort. Han har nu gjort en Brakyterapi

 Har inte hör av honom ännu, men hoppas verkligen på att allt har gått bra. Vet att det är väldigt jobbigt att prata efter det här ingreppet.

Just nu längtar jag till den 1 Dec då jag börjar mitt nya jobb. Samma arbetsgivare men ett nybyggt serviceboende. Ska bli så otroligt roligt och spännande att få var med från start med nya jobbarkompisar och boende. Gillinge Gården kommer att bli toppen känner jag.

Den här lediga veckan ska jag bara ta det lugnt och njuta av skogspromenader med hudarna och härliga ljudböcker och en hel del filmer på Netflix.
Så otroligt bra sätt att kolla film och Tv serier på. billigt desutom :-)
Första månaden gratis, sedan 79:-/mån

Såg inne på Facebook att den 20 Nov släpps biljetterna till Rod Stewards konsert på Globen, gissa vem som skall dit då ? 2 år sen sist så nu är det dags igen, härligt :-)

Nu blir det skogspromenad

Inga kommentarer: