Välkommen

24 november 2008

Snön vräker ner


I morse när vi vaknade var vi näst intill insnöade. Vägen var inte plogad så Micke kom inte uppför backen med sin bil. Tja, då får man offra sig och låna ut sin egen bil med bättre dubbdäck. Så jag stannade hemma med hundarna och jag kan ju inte påstå att jag stod i fönstret och grät när jag såg min bil krypa upp för backen.

Jag fick en mysdag med valpen. Klickade in Smilla på f.m, så tränade vi lite klicker på e.m. Nu kan hon sitt och vacker tass.

Meghan är helt galen över snön och far fram som en plog på tomten. Smilla satt innanför min jacka och tittade på hur token for runt som en galning.
Meghan är så otroligt snäll och har stort tålamod med Smilla, så mysigt att titta på deras bus.

Micke får lov att ta min bil i morgon också, inte gör det mig något.

Inga kommentarer: