Välkommen

23 november 2010

Inte min grej

att sova borta.
För mjuk säng, inte min kudde, varmt i rummet, funkade inget bra direkt att sova på jobbet. Känner mig ganska utvilad iaf.

Hundarna blev överlyckliga när jag kom hem straxt efter 8.00. Vi tog en härligt uppfriskande morgonpromenad vid havet. Skönt att promenera men fy attan vad det var kallt, tur man har mössa att dra ner för öronen. Hundarna sprang som tokiga och tyckte det var så härligt med en folktom stor strand.






Ser ju riktigt inbjudande ut, men jag tror jag låter bli att bada.











Inte mycket glass här just nu.





Har nu stoppat fötterna i mina härliga fårskinnstofflor som min bästa Madde köpt åt mig.Fleccetröjan är på. Latten står på bordet och kanelbullen är uppäten. Känns som det kommer att bli en riktigt bra Tisdag.

Inga kommentarer: