Välkommen

17 november 2010

Seans med Terry Evans

Elisabeth hörde av sig och undrade om jag ville följa med på en seanskväll i Kulturhuset i UpplandsVäsby, det ville jag mer än gärna.

Spännande kväll med många från "andra" sidan som kom fram och ville prata med flera i publiken. De som var skeptiska när dom kom, tyckte nog något helt annat när kvällen var slut. Han är så mitt i prick så man bara lyssnar och inser att det finns inte en chans att det som sker på scenen är påhitt. Många skratt men också en tårfylld kväll. Tack Elisabeth för en riktigt spännande kväll och som vanligt så härligt att träffa dig.



I går styrde jag bilen mot Uppsala. Tog en fika hos Madde innan vi åkte ner på stan för att kolla lite butiker och äta en god lunch. Alltid lika härligt att träffa Madelene och sitta ner och prata i lugn och ro. Snart blir det London igen, men med en extra dag så vi kan ta oss med tåget en bra bit ut på landsbyggden.



Tog lite vinterbilder av trädgården.




















Tror jag tar och bakar lite kanelbullar

1 kommentar:

trassligatizzan sa...

spännande med terry evens. de är något jag mäste göra. alltså gå på en seans med honom. fina bilder från trädgården.
puss och kram