Välkommen

26 juni 2011

Ny spis

Kunde inte låta bli att svänga in till Tony och köpa blommor hos honom, han hade halva priset på allt. Detta betalade jag under 300 kr för, helt galet ju.

Åkte till Media Markt för att byta Espressomaskinen som inte var komplett, skumapparaten funkade inte. Köpte en mindre "lyxig" apparat och jag är helnöjd.

Nespresso D 120


Vi är på gång att bygga om köket och jag var lite sugen på en ny spis och "råkade" förälska mig i den här Gorenje
Jag gillar att laga mat och nyttjar verkligen spisen maximalt, så vi köpte den :)

Åkte till IKEA liksom resten av HELA Sverige, så bestämde oss för att inte handla något. Åt lunch och sedan hemåt för en Latte.

Så här vacker var himlen då vi åkte hemåt.


Planterade, drack latte och lagade sedan middag men på den gamla spisen. Den nya kommer på plats när vi byggt om.

Inga kommentarer: