Välkommen

22 juni 2011

Spontanmiddag

Var på väg till Maria för att Henna hennes hår. Betydligt bättre med naturprodukt i håret än kemikalier, tycker jag.

Gabrielle ringde när jag var på väg dit så jag hämtade upp henne. Lollo bor granne med Maria så hon kom in på en fika. Håret blev kanonsnyggt, och Maria var nöjd med sin nya röda färg :)

Klockan närmade sig middag och Maria skulle ta sin barn och åka till McDonald för att köpa hamburgare, Lollo med familj och mamma skulle beställa pizza, så Gabbi och jag susade ner till pizzerian och köpte sallad.

Sen satt vi 9 personer på Marias veranda och mös tillsammans, det blev verkligen en mysig kväll. Det gör jag gärna om :)

Nu ska jag hämta Lone hos hennes farmor, sen ska vi åka till Nacka och hämta Signe på dagis. Gabrielle och Wide kommer vid 18 tiden, då blir det gemensam middag igen. HÄRLIGT...................


Tog ut Maddes fågelbad från formen och det blev så snyggt. Lyckades få en glasaktig yta, vilket jag tycker är så vackert. Vill gjuta vår diskbänk nu när vi bygger om köket, måste övertyga Micke om det först bara :_

Inga kommentarer: