Välkommen

13 januari 2012

Hundträff och ÖB

I dag träffade jag Helena som jag jobbade ihop med för många år sedan. Tog med mig Smilla eftersom Helena har en Bedlingtonterrier Tarzan 1 år. Han blev eld och lågor när han träffade lilla Smilla, hon var mindre intresserad och ville helst bara sniffa runt på det nya området vi var. Pinka in revir var det hon sysslade med mest. Mysig ras den där lilla Tarzan.

Helena och jag åkte till ÖB och handlade lite, sen blev det lunch på vårat centrum. Så bra att äta där eftersom en barnportion kostar 45 :- Då med sallad dryck och kaffe till, toppenbra och gott var det också med ostsnitzel. Dessutom bjöds det på damsugare till kaffet efter maten, tack tack.

I kväll blir det bara mys framför soffan, i morgon ska jag på vår loppis som är så bra. Sen på kvällen ska vi till Rosie och John på middag. Härligt att sätta sig till bords och äta Rosies goda mat, 3 rätters blir det.

På Söndag kanske en promenad på stan om det inte är svinkallt förståss. På kvällen ska vi gå på bio med äldsta dottern Gabrielle. Nu är jag ledig 8 dagar om jag ibte tar något extra pass förståss :-)

Ha en skön helg

Inga kommentarer: