Välkommen

26 januari 2012

Ledig helg stundar

Jobbat hela helgen och jobbat Tisdag natt, så nu är jag ledig fram till nästa Fredag.
Skönt med ledighet och få vara med Micke och hundarna.

I morgon blir det städning och lite annat pyssel inför helgen.
Lördag LOPPIS så klart och sen blir det IKEA för lite inköp.
 Måste också handla inför Söndagens middag med hela familjen.

För på Söndag för 35 år sedan 04.44 på morgonen föddes min första lilla dotter. Underbart vacker så klart och jag kunde inte vara lyckligare trodde jag. Fick ju 2 döttar till Michaela -81 och Isabelle -88, lika lycklig då som 1977.

Hon döptes till Anna Gabriella efter sin farmor Anna och sin farfar Gabriel, senare ändrade hon själv sitt namn till Gabrielle.

Så på Söndag blir det kalas här hos oss med grekisk buffé.






                      Min mamma, Gabrielle och jag i somras.

Inga kommentarer: