Välkommen

12 januari 2012

Januari

känns så bra. Tycker alltid att när Julen är över så går tiden fort till våren.

Jul och nyår var lugt och skönt med familjen, god mat och julklappar.




I dag ösregnardet här och det blev aldrig riktigt ljust ute, men det är ju så vintern är här.
Jag längtar mest efter att få åka till London just nu. Har ju bokat in en resa till den 27 Mars. Skulle åkt med Madelene, men hon fick förhinder så jag åker ev. ensam. Men det gör mig ingenting, kan ju London nu och jag har inga problem med att åka ensam.

Snart ska jag iväg och jobba extra, sen har jag 8 lediga dagar om jag inte tar något extra pass förståss. Kan ju vara bra att få ihop lite mer i shoppingkassan till London :-)

1 kommentar:

Emelie - Ung & Kär Mamma. sa...

Tack för din härliga kommentar i min blogg, den stärker mig otroligt mycket!