Välkommen

22 februari 2012

Dagarna går så fort

Nu är mitt jobbpass över för den här gången igen. Jobbade helgen och så jobbade jag i går kväll och hade sovnatt.

Fort som bara den susar timmarna förbi, så är jag ledig 9 dagar igen. Behövs det vikarie så hoppar jag in under ledigheten.

Idag ska jag till Friskis och köra ett gympass, sen blir det lunch på centrum med Helena, Smörkransens cafè  tar 45 :-för en halv lunch, vilket är toppenbra, maten är helt ok.

I morgon blir det Friskis igen, då kör Gabrielle och jag Afrodansen, sen blir det ett gympapass direkt på det. Skönt att köra dubbelpass, när man endå är där.

Så blir det en ledig helg med The Public på Fredagskvällen med Helena, får nog ta och beställa bord för det är smockfullt med folk redan vid 19 tiden. Public är precis det som behövdes här i Åkersberga, bra mat, mysig Bar och inget dansgolv. Bra musik och man sitter och tar en drink och kan prata med varandra.

Lördag ska min lilla Signe sova hos mormor, så mysigt när hon är här. Då är det full fart i stugan.
Söndag blir det nog en promenad i huvudstaden och kanske ett restaurangbesök.




Nu dags att packa träningsväskan och bege mig mot Frisksi&Svettis.

Inga kommentarer: