Välkommen

6 februari 2012

Helt galet roligt

Lördag den 13 Juli åker Micke och jag till London för att gå på Hard Rock Calling och lite shopping så klart.

På Lördagen är det bl.a Bruce Springsteen och massa andra artister. På Söndagen avslutar Rod Steward och det ska bli helt galet roligt.

Men ännu roligare att Madelene idag bestämde sig för att åka med. Hon lyckades få samma hotell som oss och även flygbiljett, snacka om tur.

Så på Söndagen möter jag upp min Pudding på Oxford street, så gör vi en snabbvisit på Primark och lunchar på det. Älskar dig Madelene Fors.

Sen är det ROCKENROLL som gäller.

Två av mina BÄSTA människor och London med galet härlig ROCK helg, kan ju inte önska mer.



                          Min älskade underbara Micke



                           Här är Madde och jag i London, har tagit oss en tur utanför storstan.

2 kommentarer:

Madde sa...

Jaaaaa fy fan va vi ska ha kul!!! Älskar dig min BÄSTA vän!!!

Ann Jolby Solander sa...

Kärleken är besvarad