Välkommen

17 februari 2012

Ledigheten slut

9 dagars ledighet känns som en evighet när den precis börjar. Men vips så är det dags att jobba igen, inget jag har något imot, jag gillar verkligen mitt jobb.

Men tycker jag hann med en hel del iaf. Varit på vår nyöppnade restaurang och haft en toppenkväll med Helena. Varit på Friskis och rört på mig, gillar det stället. Vet inte varför jag slutade träna, men nu är jag igång igen. Kul att träna med min dotter Gabrielle.

Smörkransen vårt café i Centrum är så smarta så har man gjort en GBP så äter man halv portion för 45 spänn, så det har lunchats en hel del. Både med Helena, Jessica och Anki.

Har också hunnit med att träffa härliga Donna och myst i Täby C med henne.

Bestämt mig för att göra nya tatueringar så det blir Robert som ska få göra dom. Han har precis öppnat upp sin studio och är toppenduktig. Så nästa vecka blir det av :-) Vill bl.a ha ett öga i nacken.


Lånad bild från gaddad.se



Mycket promenerade blir det också med hundarna som har bråttom ut efter frukosten. Bor så bra så jag har skogen bakom huset och där är det bara hundarna och jag som går, så skönt




Nu längtar jag mest efter våren så jag får hämta hem min hoj, och köra en tur. Lustigt att jag sålde den för 3 år sedan och lyckades köpa tillbaks den förra våren :-)