Välkommen

11 mars 2012

Solen strålar

Söndag och solen strålar, men jag har inte tagit någon promenad ännu. Bara varit ute på tomten och busat med hundarna. Har städat av köket och fixat lunch iaf.

Dumt nog satte jag mig framför datorn och fastnade i massa roliga och fina bloggar. Satte på Spoitify och nu sjunger Laleh så fint och alla andra ljus stängs ute.

Micke har fått hostan från helvetet och hostar till i mellanåt så jag hoppar till, han låter skrällande och ihålig, stackarn. Kokade ingerfärste och hoppas det kan lindra en del.

Tittar ut genom fönstret och ser trädgårdsmöblerna stå staplade på varandra på altanen. Vill gå ut och göra fint där, men det är fortfarande ganska mycket snö och is på tomten, så det är ingen idé att ställa ut dom möblerna i trädgården. Då går det heller inte att fixa på altan med möblerna som skall stå där.
Får nöja mig med stolen som står i hörnet och i lä.

Härligt att våren nu på allvar är på gång, men ännu härligare är att jag och Therese åker till London den 27 mars och där möter vi våren på riktigt, något varmare där än här just nu LOVELY :-)

Mina nya joggingskor står i hallen, ska ta och sätta på dom på fötterna och koppla hundarna och ta en powerwalk med musik i öronen.....................Så det blev allt för idag

Inga kommentarer: