Välkommen

21 december 2010

Hur kunde jag glömma

att skicka julkort ? Första året jag inte har skickat mina julkort, fattar inte vad som hände. Nåja, det får bli Nyårs hälsningar istället.

Så ni som läser bloggen och brukar få julkort av mig, får ett här med en önskan om en riktigt GOD JUL . Önskar er andra detsamma så klart.




Var i Täby C med Gabrielle i Fredags och det är så mysigt att ha en e.m med sin dotter. Massor av folk, men vi tog det lugnt. Lunchade och köpte en del julklappar, satte oss sedan och fikade.



Jobbade natt, Fre och Lörd och det passar mig alldeles utmärkt. Gillar ju att vara vaken nattetid. Det är tyst och lugnt och tiden går snabbt. I går blev det städning av stugan så vi har lite ordning och julfint.

I morse stod den här sötnosen och mumsade på mina buskar i trädgården, idag när jag åkte hem från Centrum låg det ett dött rådjur i diket nedanför vårat hus, stackars liten. Det blir ifs mat till räven, men känns inget vidare iaf.




Har idag varit hos Thina och fixat mina naglar. Tog en snabblunch på centrum med henne, innan det var dags att åka hem i snövädret.

Thina och Towe

Har nu gjort mintkyssar och lite annat godis till julafton




Julafton blir det i Nacka hos Michaela med familj. Härligt med jul, men så skönt när den är över. Januari kommer och sen går det snabbt fram till vårkanten då blir det London igen...HÄRLIGT :) Längtar extra mycket till den här våren tror jag, ska köpa mig en hoj igen....lääängtar. Då du Madde blir det åka av, om du törs.

Tar mig nu en latte Macciato med riven choklad som topping....gott.


Inga kommentarer: