Välkommen

15 december 2010

iPhonen är sjuk

Min älskade telefon har kajkat ur och levt ett eget liv ett par dagar. Jag har inte kunnar svara, eller så har den ringt upp någon i mina kontakter själv, hur det nu går till ?

Åkte till Täby C och Teliabutiken för att lämna in den. Ville verkligen inte vara utan iPhonen 1-3 veckor. Behövde inte oroa mig ett dugg för det, utan jag fick ett visitkort av expediten.

Där står adressen i stan dit jag skall ta mig i morgon bitti, för att få en helt ny telefon. En tackar och bockar. Har nu lagt över allt på datorn, så jag kan kopiera in det i nya telefonen.

Träffade mamma i Täby C och tog en fika med henne. Gick sen till Gina Tricot och köpte den här



Hem och lagade rotmos och julkorv till middag. Så ringde det i telefon och jag kunde inte svara, så du som ringde och lämnade ett meddelande, sorry !

Sen ringde telfonen upp svärsonen på egen hand, och jag hörde hur någon ropade -HALLÅ -HALLÅ, så vi fick en pratstund :)

Snart sovdags för ett tidigt Stockholms besök i morgon.

1 kommentar:

Donna ♥ sa...

Snygg tröja! Men så har du ju bra smak.

När ska vi ses? Jag behöver en Ann i skogen date... ;)