Välkommen

7 december 2010

Skön Söndag och Myspys Måndag

2:a advent och vi åkte för att kolla ny bil till mig. Kia Picanto som jag ville titta på fanns inte på bilfirman.


Så jag provkörde en Chevrolet Spark istället och blev glatt överraskad att den var så rolig att köra. Den kan jag mycket väl tänka mig. Tyvärr så finns den bara med manuell växellåda, så njaaaaa.......:)

Men den finns ju i grönt och är mycket tuffare än Kian, så jag kanske får tänka om.

Ska provköra Kian som har Automat, innan jag bestämmer mig.

Fick en Fårskinnsmössa av Micke................ Me like <3





Måndag och lunchdate med sötgöte Donna på stan.

Donna köpte sig ett par ny dansdojor så hon får bra glid på golvet.





Härligt fruktstånd på Hötorget.

Jag köpte mig en tjusig mössa på Hötorget.

Vi traskade runt lite på stan och sen gick vi till Restaurang London och åt pepparbiff med stekt potatis och smarrig sås. Vidare till Waynes cafe för en Latte Macciato och lite snicksnack.



Donna funderade skarp på den här huvudbonaden.

Tack för en MYS dag med dig snygging <3

2 kommentarer:

Donna ♥ sa...

Men hur går det med stickningen? Bildbevis tack! Och hittade du något snyggt garn?

Puss och tack för i måndags!

Ann Jolby Solander sa...

Hittade inget snyggt, bra ett vitt. Skickat efter snygga på nätet.

Snart klar med den "långa" :)