Välkommen

12 december 2010

Lite seg

är jag efter natten jobb. Jobbade 20.00-08.00 och har nu sovit ca 4 timmar. Kan inte sova mer för då somnar jag inte i kväll.

Vi har precis ätit Saffransvåfflor och det var så gott, jag lyckades nästan få i mig 2 stycken, och ingen dumping.

I går åkte vi till Västberga och Elins skobutik. Hämtade mina SNYGGA verkligen UR SNYGGA Sheppard lammullafodrade boots. Köpte också ett par tjusiga tofflor till jobbet.
Tack snälla Elin.


2 favorittjejer var i butiken Julia med sin mamma Madelene

Sötnosen


BÄSTA vännen


Vi ses på Tordag Madelene.....:)

Nu blir det slappa och inget annat

1 kommentar:

Jessica Limont sa...

Svar; tack underbara Ann<3 Dina ord värmer verkligen ska du veta..

jag tycker vi ska ta å ses snart! En liten fika :)
KRAMAR bästa bästa du!