Välkommen

1 maj 2011

Äntligen nästan färdig med

min shopping inför Michaelas Bröllop, och det känns så skönt.

Nu är det bara Micke som skall hitta kostym, skjorta och slips. Så riktigt klara är vi visst inte ännu :)

Köpte min gröna klänning i London och den är så snygg. Behöver bara sy in den lite så sitter den perfekt. Tack Madelene för ditt tålamod i jakten efter den perfekta klänningen <3





Skor hittade jag i vår butik här i Åkersberga som verkligen har ett bra utbud, men högerskon klämde lite så jag ville hitta någotsånär lika skor.



Vi åkte till Kista C och jag gick till Bianco och där hittade jag den här snyggingen. Något högre klack och platå i fram, men så otroligt skön på foten, sitter som en toffel, som jag brukar säga :) Snygg toffel dessutom. Det tog ca 3 min att köpa skon.


Lyckades även med konststycket att hitta en sjal som funkar till klänningen, första butiken så var det klart. 2 minuter där.


Så var det bara Accessoarerna kvar. Lyckades även där på några minuter att köpa dessa. Det var länge sedan jag shoppade så snabbt.


Nu bara sidenväskan kvar, men det ska jag väl fixa snabbt som attan också, hoppas jag.

Så skönt att det gick snabbt att handla, så vi nu kunde åka till Michaela, P och lilla Signe. Köpte med oss jordgubbar,grädde, melon, skinka och nybakt bröd. Mums, sa Signe jordgubbar ville hon ha...verkligen. Det är visst det senaste ordet som används flitigt av lilla fröken.

Det blev en snabbvisit så var det dags att åka hem till hundarna.

Innan vi åkte till Kista så var vi och tittade på en ny bil till mig. Jag vill ha en småbil, och tror jag nu har hittat den jag vill ha. Liten men förvånandsvärt stor invändigt. Den får det nog bli.

En Mitsubishi Colt och färgen är GRÖN

någon som blir förvånad ?

Tänkte ta en tur med hojen till Vaxholm, men vädret ser inget vidare ut just nu. Så det blir lite trädgårdspyssel istället. Micke är på hojträff i Skokloster, så jag dundrar på med musiken och går ut på tomten med en Latte i handen.

Livet är fantastiskt och jag saknar faktiskt ingenting.

1 kommentar:

Monica sa...

skitsnygg klänning och tillbehör du kommer bli kvällens drottning ;)