Välkommen

23 maj 2011

Ibland önskar jag

att jag kunde äte betydligt mer än jag kan.

Det är precis 2 år sedan jag gjorde min GPB. Jag har haft turen att må otroligt bra och gått ner 52 kg, vilket känns helt fantastiskt så klart. Men ibland önskar jag verkligen att jag skulle kunna äta mer.

I helgen på jobbet gjorde Tommy en lasange som var gudomligt god, ca 1 dl fick jag i mig sen var det tvärstopp. magen var mätt men ögat ville ha mer.

Nu har jag lagat veckans första mål från Matlycka och det var så gott, ville ha mer men som sagt 1-1½ dl mer får jag inte i mig.




Plockade tomater fråm min planta idag och dom smakar så gott, godare än från affären, eller tror man bara det ?

I morgon är det springsklorna på och Vårruset som gäller, ska bli kul att springa med tjejerna från jobbet. 3:e gången för min del, men antagligen annorlunda nu med 52 kg minus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Ann, stort och varmt GRATTIS till din fina resultat !!
Kram // Ina

Anonym sa...

*ditt
skulle det ju såklart stå ;-)