Välkommen

9 maj 2011

Leif G W Persson

Jag är ledsen att behöva meddela att någon annan tagit din plats i mitt hjärta. Nu efter 6 månader på mitt nya jobb så finns det en ny stjärna som förgyller min tillvaro.

Härliga underbara Tommy Jansson utan dig skulle min arbetsplast sakna något det är helt klart. Jag har känt Tommy i 20 år och han är som ett vin, blir bara bättre med åren.

Ond axel behöver massage
Mat behöver vi också, inte helt fel att grilla hamburgare i solskenet.

Leka lekar måste vi ju också göra med våra härliga ungar.

Som om det inte skulle vara nog med Tommy som jobbarkompis så har vi turen att Sara började hos oss. Ja du Sara kan inte önska mig bättre kompis på jobbet, du är suverän med barnen och härligt positiv. Det bara flyter på liksom, och dagarna går så fort när man har roligt.



TACK FÖR EN RIKTIGT KANONHELG ni två galningar :) Så härligt att få skratta så mycket på arbetstid.

Tror ni jag gillar mitt jobb eller ?

Inga kommentarer: