Välkommen

13 maj 2011

Smilla blev av med

vinterpälsen idag. Toppenduktig duktig ung tjej som lär upp sig, så det var näst intill gratis.
Blinghalsband blev det också.



Och jag firar 2 årig operationsdag idag och 54 kg mindre.

Belönade mig med en ny blus för hela 49 spänn på rean, ett par skor och lite snygga underkläder. Örhängen köpte jag också. Värd det som bara den faktiskt :)


Åkte sen till Britta och fikade och bara mös en stund.
Hem och fixade middagen kassler och mimosasallad, gott och sommrigt.
Sen har jag inte gjort ett dugg mer. I morgon blir det kostymjakt åt maken och sen fika med mina vackar flickor Michaela, Isabelle och lilla Signe.

Skönt med en ledig helg med min älskade Jordan eller Michael som han är döpt till.

Nu blir det sängen, så godnatt på er.

Inga kommentarer: