Välkommen

11 maj 2011

Tog hojarna och åkte

till härliga Vaxholm på en kvällstur i strålande sol.
Så härligt att tuffa fram i sommarlanskapet med alla ljuvliga dofter av blommande träd och buskar.
Jag är så glad att jag köpte tillbaka min gamla Mc.

Satte oss och tog en korv och bara njöt.

Fick inte i mig hela det här lasset, men korven slank ner och ca 10-12 pommes.

Vi åkte hem och satte oss för att ta en fika DÅ brakade helvetet lös. Jag fick dumpingen från HELL. Eller så var det något fel på korven för den magvärken och illamåendet har jag inte känt på 2 år.

Det blev inget fika utan raka vägen in i sängen, och där vaknade jag i morse vid 8-tiden och var öm i magen ännu. Måste ha varit korven eller de 2 tsk av räksalladen som jag smakade på, fy tusan vad vidrigt.

Nu blir det en banansmoothie, lite städning, tvättmaskin ska igång, sen lockar solstolen och en bra bok. Ska banne mig inte göra någonting idag bara njuta av solen och ta en skogspromenad med hundarna. Okey då ska köpa lite mer blommor och plantera i trädgården, men det kan jag göra i kväll.

Nu blir det SOLEN

Inga kommentarer: