Välkommen

25 februari 2011

Det är Fredag

och inte isande kallt, bara det känns som ett stort plus.
Jag ska jobba hela helgen, men det känns bara fint att åka till min nya arbetsplats med många härliga jobbarkompisar.

Hade en nyanställd på Intro i Onsdags och det klickade liksom, hoppas den känslan håller i sig. En tjej med skinn på snoken, som vet vad hon vill, det gillar jag :)

Sitter med en morgon latte och tittar ut i skogen som inte känns så väldigt vintrig fast det är ½ m snö. Våren liksom smyger sig på, och fortare än man anar så sitter jag på altan med min latte.

Februari är snart slut, på Måndag är det den 28 och min mamma fyller 79 år. Lone och Wide har sportlov så jag tänkte ta med dom till Täby C för lunch med min mamma och sedan ett biobesök med tjejerna.

Mars kommer och det är en månads om brukar gå snabbt, snart är det den 29 och Madelene kommer för en övernattning med smarrig mat och lite vin. Dagen därpå får vi skjuts till Arlanda och vi flyger till vårat älskade LONDON. 5 härliga dagar tillsammans och den här gången ska vi även ta tåget till Brighton, vilket ska bli riktigt spännande.


Nu skall vi också utforska andra delar av London än dom vi brukar kolla in.
East End är ett måste och kräver mycket tid, så dit får vi åka till hösten igen. Den resan är redan bokad och klar.

Dagens uppgift är att jag nu skall åka till Arningen centrum och besöka diverse butiker och handla på mig livets nödvändiheter som toa och hushållspapper, såpa, tvål, rengörning till ugnen osv. Lite mat till maken kanske då, som får umgås med hundarna i helgen.

Fick ett mess från Din sko på ½ reapriset på stövlar och booths, men inte min butik direk. Men titta kan man ju göra ifs. Kanske det finns något till barnbarnen. Skor ja, idag behöver jag inte ha Curlingkängor på mig, så skönt.

Tar mina snyggokängor som jag älskar, tack Madde för att du fixade dom till mig.


Nu på med facet så man inte skrämmer slag på någon stackare.
Ha en skön helg och var snälla mot varandra och glöm inte att kramas. Förändringar kan ske snabbt.

Tänk kärlek <3

Inga kommentarer: