Välkommen

14 februari 2011

Min nya jobbarkompis

När jag började här i Okt så jobbade jag några gånger med Tommy och tänkte, hoppas jag får jobba mer med honom. Nu har jag fasta helger och en av dom är med Tommy.

Inget gnäll här inte utan på uppgifterna så bara flyter det på. Inte många som ställer sig och skottar baksidan fri från 1 meter hög snö för att jag kommer på att vi ska grilla ute i kylan.

Tommy och Joel manar på gänget att hjälpa till och snart är det så snöfritt och grillen har kommit fram. Tommy grillar 40 korv och alla mumsar och njuter.



Joel mumsar korv

Dagen därpå promenerar jag och Joel iväg 6 km med gänget. När vi kommer tillbaka håller Tommy på att baka 2 kladdkakor, ja vad säger man ?

Tommy du är GULD att jobba med.


Tack Tommy och Joel för en kanonhelg.

Inga kommentarer: