Välkommen

9 februari 2011

Vrider och vänder

mig i sängen och kan inte sova. Ingen idé att ligga kvar så jag går upp 04.22. Ganska skönt att sitta här vid datorn och titta ut i becksvarta mörkret på tomten. Här finns inget som lyser upp mitt i natten eftersom all utebelysning går på timer. Inga gatlampor som lyser upp heller, så det är verkligen kolsvart. Tänder lite ljus och kokar kaffe, brer mig några mackor och slösurfar.

Kikar in på London Zoo för dit tänker jag ta mitt äldsta barnbarn till nästa höst. Madelene och jag åker i slutet på Mars och jag längtar som en tok till härliga London. Vet inte vad det är med den staden som lockar så otroligt. Härliga människor, härlig puls och otroligt mycket att uppleva.
Hinner inte mer än hem så längtar jag tillbaka igen. Härligt med en kompis som gärna åker dit flera gånger om året.


Öppnar en liten påse chips och dom smakar förträffligt 05.57 en Torsdagsmorgon.
Snart ringer Mickes mobil och han ska gå upp, han undrar nog om jag är knäpp som sitter vid datan så här dags :)

Hade funderingar på att åka till Uppsala och umgås med Madelene idag, men tror jag gör det en annan dag. Har knappt sovit ett dugg så jag ska nog inte ut på någon längre bilfärd idag.

Ska ta mig en Latte till och surfa vidare. Ha en härlig dag ni som läser här inne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt när man inte kan sova:( monica