Välkommen

24 februari 2011

På Blocket kan man hitta ALLT.

Byggjobare hjette bilig bara fr: 60:-/timme
FÖRETAGSANNONS
Säljes av Afrobyggservis. 23 februari 12:36.


Hejssan,

Vi er Ahmat & Gosip, two veldig bra bygjobare, (Ahmat Målla, Gosip er elctrikker som ser nogkran ut) vi komer fron Niger på börja.Vi erbjuddar den foljer:

Spsialister på målla, slippa, laka all ferger
Tepetserarre
Röhrmock (vi fixa röhr promlematikk)
Electrikker

Vi er godjent av Bygnadvärk. Vi ha foretak i bådde Niger o Sveriget sedann 10-år.

SKICK MEIL VI JOBAR MYKE MYKE HÅRDARRE EN ANDERA BARA KVALITE MÄNNISKO & PERSONAR ANSTELDDA :

GARANT, KVITTO, F-skaten, behöverig Röhrmok, Electrikker, ALLA osv osv osv

Vi even ha MONS och refaranser.

60:- timen eler fasta pris.

MVH/

Tror jag ringer den här kille istället faktiskt. Jag har INGA fördomar alls :)

5 kommentarer:

Monica sa...

hahahaha ska inte skratta, men jag tror jag dör hahahaha ;)

Ann Jolby Solander sa...

Visst är det en härlig annons eller ?

Anonym sa...

Magnus skickar den till sin byggfirma han höll på å garva läppen av sig/ monica

FrökenGunilla sa...

inga fördomar, sa Bull....
*hahaha* den är helt j*vla underbar!!

Ann Jolby Solander sa...

Monica säg nu till Magnus att INTE anlita dom bara. Bättre med Byggare Bob, tror jag :)