Välkommen

26 april 2010

Ännu en bra helg


Jag och Gabrielle var hos Michaela och lilla Signe i Torsdags och var med på dagis för att hämta henne. Signe gillar sitt dagis sina kompisar och fröknar.


Signe måste visa mormor sina muskler

Dags att gå hem

Signe har fått en krokodildräkt av Michaela, som var väldigt poppis för både mor och barn.





Lördag och heldag med Madde. Hämtade Madelene i Uppsala så åkte vi till Eskilstuna för att titta på 2 hojar. Men det var ingen av dom som jag ville ha. Vi åkte vidare till ett centrum, åt lunch och kollade lite i butiker. Vände hemåt och stannade på vägen och satt i solgasset och tog en fika. Härlig dag med Madde som vanligt. Man får ont i skrattmusklerna helt klart :)


Pinglorna fikar.

Tack Madde för en riktigt mysig dag, önskar så att vi bodde närmare varandra, men snart så kommer du susande i den lilla röda....HÄRLIGT. Sen kommer hösten och LONDON, tjohooooooo.

Söndag och jag lägger klart mosaiken samtidigt som vi väntar på snubben som köpt Mickes MC, men det drar ut på tiden. Vi åker och hämtar Wide och susar sedan iväg till IKEA i 100 blås. Har nog aldrig varit där så kort och snabbt. Köpte ännu ett köksskåp, men i stressen så tog jag fel lucka lite för kort blev den visst, så det blir till att åka dit igen.

Steker pannkakor och Wide är nöjd. Kollar barnfilm och bara myser med Widebamba. Micke börjar känna sig krasslig, har ont i halsen och snorig, usch inte kul alls.

Rostbiffen i ugnen doftar ljuvligt och det skulle bli vår middag i dag Måndag. Men det luktade så gott så jag var tvungen att göra en potatisgratäng så vi åt en väldigt sen middag kl 22.00, men så gott.

Nu är det lunchdags och jag ska äta lite mer rostbiff och sallad. Sen bär det av till IKEA igen, prutt vad tråkigt. Micke ligger i sängen och hostar han mår pyton, mer prutt.

Solen strålar så jag tar tillbaka ett prutt :) Ha en härlig dag ni där ute i världen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad hàrliga barn...àh vad jag njòt av bilderna. Uno hàlsar sà gott och kommer gàrna òver en svàng. :=)