Välkommen

15 april 2010

Ut ur garderoben


ja alltså om jag stod i garderoben och skulle kliva ut som lesbisk, då skulle jag gifta mig med Madelene Fors. Nu står jag inte gömd därinne, utan lever som hetro. Ok, då får hon bli min BÄSTA GULLIGASTE kompis som finns

I LOVE YOU Madde Padde Puddingpastej du är min bästa tjej. Jag mår så otroligt skitbra i ditt sällskap. Tack för en riktig myspysdag i storstaden.

Vi träffade Donna i stan och satte oss på en uteservering i solgasset och åt en Thibuffé till lunch. Toppenmysigt att bara sitta ner och snacka en stund. Ses snart igen Donna, blev lite för kort idag.

Två snyggingar som jag tycker om.

6 kommentarer:

Monica sa...

härliga ;)

ANNA sa...

Vad härligt att känna sån riktig vänskap!
Kram och tack för all stöttning!

Jennie sa...

Sånt får en att känna sig levande =) kram på er alla 3!

Madde sa...

Åhhhh va du är gullig!!!! Blir ju tårögd så mycket fint du skrivit om mig. Tänk att jag älskar dig och det känns som vi har känt varann i 100 år och detär ju helt omöjligt när vi bara är 28.
Länktar till jag har bil för då kommer jag som ett skott!!!!
Sköt om dig min bästa vän!!!
Massor av kramar

Birgit sa...

Härligt med riktigt goa vänner Kram på er

Unknown sa...

Det àr sà hàrligt att ha mànniskor runt omkring sig som bara fàr en att mà sà bra. Hoppas att man ger samma kànsla tillbaka.