Välkommen

6 april 2010

Härlig Påsk

Vi har haft en härlig slapp påsk med god mat och bara mys. Torsdagskvällen med Jadde och Britta var mysig med god mat på Faros och vidare till Roxy för några drinkar.
Fredagen blev en riktig slappardag med lite plock i trädgården och annat pyssel här inomhus.
Lördagen åkte vi och hämtade Mickes hoj som det snart är dags att brumma runt på. Kul för honom men trisst för mig som inte har någon MC den här våren.

Söndag och påskmiddag för familjen, mamma, min bror, Isabelle, Gabrielle med flickvännen Lotta kom för att äta lammstek, fransk potatisgratäng och kantarellsås.
Vi hade som vanligt en toppendag med god mat och massa skratt. Gabrielle provade en del av mina kläder och vi kunde inte annat än skratta.




Gabrielle och Lotta

Gabrielle, Isabelle och Lotta


Min bror Mats gillar min iPhone

Anton var magsjuk och låg hemma. Michaela,Peter och Signe var på sitt älskade Gotland och firade påsk med Michaelas pappa. Det blev nog den mysigaste påsken Michaela kunde tänka sig. Peter överraskade och friade nere på stranden så nu blir det bröllop nästa sommar på Gotland. Så otroligt underbart roligt.

Måndag åkte vi till Täby C så jag fick hämta mina nya solbrillor, måste ju ha med styrka. Dom var riktigt snygga och funkar toppenbra.Sedan träffade vi Britta&Jadde på centrum för att testa den nya glassbaren. Micke och Lollo kom också och fikade med oss. Glassen med banansmak var god, men Britta och Micke gav glassen underkänt.

En skön påsk men nu är vardagen igång igen så ikväll blir det Friskis och den härliga dansen med Abby och Karin. I morgon ska jag till Uppsala och min härliga Madelene.

Madde med sin drömbil.

Jag är så tacksam för min familj och mina vänner.

Inga kommentarer: