Välkommen

17 juli 2009

Vackra Norrtälje

Fredag och solen strålar ännu en härlig dag. Har inte bestämt mig för vad jag skall göra idag.

I går hämtade jag mamma så åkte vi till Norrtälje, en härlig sommarstad. Gick till nya hotellet för att äta lunch. Mysig utemiljö vid vattnet, mycket trevlig personal,stora portioner. Snyggt upplagt men tyvärr ganska smaklöst.

Mamma väntar på sin lunch


Toast med lax och kräftstjärtar

Gick en promenad på stan och tittade i butiker, åkte sedan till Flygfyren för att handla lite. Tog kustvägen hem som är betydligt mysigare att köra.

Svängde in på vår Zoobutik för att köpa ett sele till Smilla, vilket jag ska byta idag, det var för litet.

1 kommentar:

trassligatizzan sa...

Äntligen kan jag kommentera :P
Har fattat noll innan :)
Roligt att läsa din blogg och se bilder. Puss