Välkommen

15 oktober 2009

Blev dåligt med städningen

Hade verkligen tänkt städa av här idag, men nopp. Det får bli i morgon istället. Ska städa ur datarummet och flytta på ett glasskåp där inne så det blir bättre plats. Nu är det 2 stora garderober, glasskåpet och databorde. Allt ser rörigt och ihopkört ut.

Åkte till centrum för att handla lite på apoteket. Måste få i mig mer B12 så att jag inte tappar håret, som är vanligt efter en GBP. Gick in på bokhandeln och köpte mig en riktigt fin bok om Beijing. Vill ju vara påläst när det är dags att åka i Mars.

Lunchade med Camilla och satt och pratade en stund. Åkte hem till Lervik och tog en skogsrunda med vovvarna på 1 ½ timme. Mysigt, hittade lite kantareller.



Meghan och Smilla hemma igen efter skogspromenaden.



I morgon sa jag att jag skulle möblera om, men icke. Fick ett ryck vid 22.30 tiden, så korkat. Men nu är det flyttat,glasskåpet står nu i sovrummet. Men allt är inte klart det får jag göra i morgon. Nu är kl midnatt och jag ska lägga mig och läsa vidare i Mankells senaste, så bra.

1 kommentar:

Maggan sa...

B-vitamin och kalcium kommer jag att få fortsätta äta... GBP-opades i november förra året.
Har dock inte märkt av så mycket håravfall, peppar, peppar! Men i maj i år snaggade jag ändå av mig håret och numera pendlar det mellan 2-8 mm. Stortrivs! *ler brett*
Tänker följa din blogg, så vi hörs igen! :-)