Välkommen

21 oktober 2009

Soffjakt

Nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste iväg och se om jag hittar någon soffa som kan få plats i vårt vardagsrum. Vill ha en typ hörnsoffa men delen som skall stå ut i rummet får inte vara mer än max 2 m, annars ser det ut som om den står i köket. Så är det när hall kök och vardagsrum går i ett. Men gillar ju den här planlösningen. Ännu bättre blev det när vi byggde om i sommras

Före med arbetsbänken som skymde den vackra utsikten i min trädgård





När vi flyttade in bytte vi skåp och luckor, utan tanke på att vi skulle flytta dom senare. Märkligt nog så passade dom precis på väggen vid fönstret, och bra blev det tycker vi.



















Min betongängel gillar jag

Gillar min lilla "hytte" mitt i skogen

4 kommentarer:

Madde sa...

Ni har ju det jättefint. håller tummarna att ni hittar soffa som ni gillar.
Förstår att du gillar betongängeln den är ju jättefin.

Kram Madde

Unknown sa...

Hej. Fann din blogg nu när du loggat in med din "profil". Kram, Johanna

Unknown sa...

Hej Ann.

Vad roligt att du gillar bloggen. Alltid kul att fà nya làsare. Ric gillade erat hem. Kilade in pà din blogg igàr. Fòljer dig via bloglovin.

Mànga Kramar,

Jennie sa...

Så snyggt kök!
Älskar väggfärgen och din betongängel! *änglatokig*

Kram!