Välkommen

6 oktober 2009

Jag och mina svampar

Kunde inte hålla mig från skogen igår. Strålande sol men aningens kallt så långkallingarna åkte på. Skogen dingnar av trattisar så jag fick gå till bilen och tömma min kasse 2 ggr. Gick i 6 timmar fick 11 kg svamp och massor av motion. Ska rensa, torka och förvälla idag.

Var hemma vid 18 tiden då hämtade jag Gabrielle så åkte vi hem och jag bytte kläder. Åkte sedan ner till nya pizzerian Storäng och åt smarrig Giros. Gabbi mumsade en otroligt god pizza. Jag har inte ätit pizza sedan min op, men vågade nu provsmaka och det funkade med en slize. Men något fett så jag saknar inte pizza ett dugg.

Gabbi gick hem och jag gick ner till Thina och gav henne kantareller. Hem och slappade framfö Tv en stund.

En riktigt stor Taggsvamp

Inga kommentarer: