Välkommen

9 oktober 2009

Solig vacker Fredag

Var i skogen med grannen i gåri 7 timmar, och lyckades få ihop 16 kg trattkantareller. Älskar att gå i skogen och vill verkligen inte åka därifrån. Lilla Smilla skuttar runt som en lite kanin i buskarna och tycks njuta av den härliga skogen. Gav bort en del och torkar resten. Nu har jag svamp för flera år framöver...MUMS !

STOR kantarell hittade jag



Började morgonen med att göra rent i ankhuset, så nu har dom det fint till helgen. Åkte till Täby och hämtade mamma och vidare till Näsby Park och banken för kontraktskrivning för mammas del. Nu är landet sålt och det känns så skönt. Åkte sedan till Jaktvillan för en smarrig lunch. Gillar verkligen deras salladbuffé.

Vaxholm fick ett besök och vi promenerade rask genom stan för det var så blåsigt.
Hem och ut med hundarna och här var det så skönt och stilla i skogen. Nu sover vovvarna och jag vill att Micke kommer hem. I morgon skall vi ha Lone och Wide här över natten, längtar efter mina barnbarn

Sitter hundar så här ? Mmmm Hazel gör det iaf.



Ha en HÄRLIG helg, nu kom min gulliga Micke hm. Nu är det FredagsMYS

Inga kommentarer: