Välkommen

12 oktober 2009

Det är Måndag morgon

Härlig helg igen. I fredags åkte jag med mamma så hon fick avsluta försäljningen av sitt sommarhus. Känns skönt att det nu är sålt. Funkar inte att ha ett hus som bara står tomt och växer igen. Nu blir det liv i stugan igen och det är bra.

I lördags hämtade jag Lone och Wide eftersom Gabrielle skulle på fest, så fick tjejerna sova över här. Vi körde Gabbi till tunnelbanan sedan åkte vi till Täby C och köpte kängor till Lone, så blev det lita annat också. Glass och kaffe på McDonalds hann vi också med.Hemma var det dags för lite fotografering för Lones egen blogg som skulle fixa. Bloggen LoneStar blev fin och Lone var nöjd.

Älskar mina skruttar massor.


Åt middag och bara tog det lugnt under kvällen. Blev lite mycket tid vid datorn för Lone och mig, men resultatet blev bra tyckte vi. Tjejerna sov skavfötter på den upp pumpade extra madrassen. Vid 01.30 tiden kom 2 trötta tjejer in till oss. Det var inte så mysigt att sova på madrassen längre, den var utan luft. Sova på ett hårt golv är inget vidare. Micke fick flytta ut på soffan och tjejerna kröp ner i morfars varma sköna säng och somnade bums.

Söndagen vräkte regnet ner så det blev filmtajm hela dagen nästan. Tjejerna hade fått en ny film som dom gillade, sedan blev det Tsatsiki morsan och polise, sedan favoriten Ebba & Didrik.

Vackra Lone

Jag åkte till Norrtälje på e.m för att fika med Madelene som hade skrivit in sig på Sjukhuset för sin op. Härliga mysiga Madde, så roligt att träffas IRL. Vi satt länge och pratade tills sjukhuset ringde och letade efter henne :-)

Ska besöka henne på Onsdag igen,ska bli mysigt. Hoppas vi kommer att ses igen, men det är jag kanska säker på att vi gör. Vi pratade London och tillbringar mer än gärna ett par dagar i denna underbara stad med en underbar Madelene.




Fantastisk shopping på Primark



Hoppas jag kommer iväg i Dec annars blir det till våren igen. För London finns nu i mitt Hjärta.

1 kommentar:

Madde sa...

Hej Ann!
Tack!!!!
Sitter här och tårarna rinner ner för kinderna för det fina som du skrivit om mig. Tack själv för att du är en sån underbar människa.
Klart att jag vill åka till London med dig. sköt om dig så hörs vi

Kram Madelene " Madde"