Välkommen

25 juni 2010

Aldrig mer



I Torsdags gick Micke och jag med Gabbi och Wide för att äta tillsammans på Tommy`s grill. Tänkte att jag skulle vara "nyttig" och tog en fiskburgare, smart eller hur ?

Nää, inte nåt vidare faktiskt. Men Ok äter man fiskburgare med 10 pommes och 1-2 msk beasås så händer det grejer om man är GBP opererad.

Fick sätta mig i bilen och tokdumpa, fy fasen vad vidrigt. Kallsvettig, illamående och trött som en gnu blev jag.

Hem snabbt som attan och ner i sängen, där slocknade jag vid 19 tiden och vaknade 23.15 igen. Sova hör liksom till om man har en kraftig dumping.

Aldrig mer Fiskburgare, blääk.

2 kommentarer:

LykkeLive sa...

10 pommes el fler,
1 msk bea o en BRA hamburgare med grovt bröd (inte 2 st ljusa delar) går alldelse utmärkt ;)

Beror ju på vad fiskburgaren innehöll, så att säga

LL.

Ann Jolby Solander sa...

Tror fiskburgaren var boven. Hamburgare inga problem alls.