Välkommen

18 juni 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning från bloggen Freedomstravel .

Utmaningen består av två delar: a) skriv 6 bra saker om dig själv och b) posta en bild på dig själv som du är nöjd med.

Ok 6 bra saker om mig måste bli :

Jag är väldigt social, har inga problem att prata med allt och alla. Inte heller svårt i större sällskap. Är orädd

Jag är bra på att lyssna och på att råda.

Jag är duktig på att laga mat, använder sällan recept utan gillar att laborera med råvara och smaker.

Jag är händig, inte rädd för att snickra, tapetsera, lägga golv osv. Snabb i skallen att komma på geniala lösningar.

Jag har en speciell känsla för djur, och djuren för mig.

Konstnärlig jag tycker om att använda mina händer med olika material. Har provat på det mesta, tror jag. Har lätt att lära på egen hand.

Bild som jag gillar eftersom jag hade en shoppingweekend i London med Madelene.




Jag utmanar nu:

Eldra
Agapegirl
Anna
Skrulla

1 kommentar:

Donna ♥ sa...

Haha jag kan kopiera din text rakt av men jag byter ut djuren mot barn!