Välkommen

21 juni 2010

Kanondag

Mötte Donna i centrum vid 11 tiden så gick vi och kollade på skor till Lördagens uppgift. Man måste vara snygg på fötterna när man skall vara tärna. Skorna var så otroligt snygga på så valet för Donna var inte svårt.

Dags för lite mer shopping så blev det hamburgare till lunch. Sen tittade vi in till Thina på salongen och sa hej. Sen hem till skogen för fika och snack. Satt på altan och bara hade det skönt. Fixade lite middag så pratade vi lite till.

Nu har Donna åkt hem och jag har planterat de underbara lökarna jag fick från Donnas landställe. Fick 9 lökar så jag har satt dom på 3 olika platser i trädgården och det ska bli så kul att se om dom tar sig till nästa vår.


Visst är dom vackra ?



Tack underbara vackra Donna för en riktigt mysig dag, tycker så mycket om dig <3

5 kommentarer:

Monica sa...

underbara är dom;)

Milla sa...

Åhh, vad fint det kommer att bli nästa år!!! Dom är ju super häftiga!!!

Ska du på Bröllop??

Ha det gott!
Kram Milla

Ann Jolby Solander sa...

Det är Donna som ska vara tärna på Fredag. Jag ska på bröllop den 4 Sep.

Kram

Monica sa...

du vart bodde ni i london?

Monica sa...

Är det hemligt ;) 2gången jag frågar