Välkommen

2 juni 2010

Underbara sommar

Äntligen känns det som att sommaren är här. Solen strålar och det bränner på min bara rygg när jag försöker få ihop mina lådor som jag skall gjuta betongen i. Skruvdragaren bråkar med mig, för alla delar är inte på plats och inte vet jag vart den är heller.

Gör mig istället iordning för att åka ner på centrum och luncha med Anki. Hon opas i morgon och är lite nervös. Vi ska sitta ute i solgasset och bara njuta av sommaren.

När jag står framgför spegeln så hajar jag till, jag är smal !

Vita jeans och en melerad barärmad uringad blus, och jag ser riktigt fin ut. Ler åt min spegelbild och känner att livet är bra härligt.

Jag saknar ingenting i mitt liv :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken hàrlig kommentar. Saknar inte heller nàgot i mitt liv. Tack fòr tanken!