Välkommen

24 juni 2010

Att åka hoj

sittandes därbak är visserligen riktigt mysig när det är Micke som kör.
MEN att köra sin egen hoj går liksom inte att jämnföra. Vi åkte till Vaxholm med Danne och tog en glass och kaffe. På Onsdagar är det byst med hojar och kul att kolla runt på.

Danne
Micke och jag.


Micke tyckte han skymtade min gamla hoj fara förbi så jag höll ögonen öppna och visst var det den. Killen som köpte den hade sålt den till sin bror som just i går hade kört upp och fått sitt MC kort. Han var så nöjd med hojen och det riktigt strålade om honom mer då för att han klarat sitt körkort, tror jag.

Saknar nog den här lite måste jag erkänna.
Måste hitta en egen nu.

Nu har jag bokat resa och hotelle för Madde och mig till London. Denna underbara stad som vi verkligen fått mersmak av. Nu ska vi bo vid Victoria station, mitt i smeten liksom. Flyger med Norweigen och bokade hotell med dessa

Stannar 4 dagar och har frukostbuffé och vi betalar per person 1.900:- för hela klabbet. Tjoho vad det är härligt att göra bra kap :)


I Mars njöt vi av shopping och god mat.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hàrligt! Det àr mysigt att bara àka med, sà fàr man se allt det fina landskapet. Gillar MC.