Välkommen

27 juni 2010

Grattis på födelsedagen

min vackra dotter. Idag blir du 29 år,och jag älskar dig så mycket.



Michaela 2004


Du föddes som en liten kråkunge på 2,7 kg. Inte en helt enkel förlossning, den tog tid och det blev lite besvärligt mot slutet. Men ut kom du med hjälp av en läkare som låg på min mage med all sin tyngd. Jag var så lycklig att det var en liten Elin Michaela.

Du har alltid varit bestämd och väldigt målinriktad. Mycket egen vilja och vetgirig. Du kan själv och är envis. Händig och inte rädd för att prova nya saker.

Du är en fantastisk mamma till lilla Signe, vacker behöver jag ju inte skriva det kan ju alla se på bilden.

Grattis min kära Michaela på din födelsedag, hoppas du får kärlek och solsken hela dagen. Vi får fira dig när ni kommer hem, älskar dig massor.

1 kommentar:

faith sa...

Ljuvligt med barn. Min dotter fyller 27 i år. Än inga barnbarn , men jag hoppas ju...:)