Välkommen

26 juni 2010

Kvällspromenad tillsammans

är så härligt.

Gillar att gå i skogen då det börjar bli skymmning. Det är så tyst och liksom trollskt. Satte på mig stövlar eftersom det regnade tidigare i kväll, borde ha haft galonbrallor också. Blöt upp på låren blev jag. Men genar man över hästängen med över 1 m högt gräs, då blir man väldigt blöt :)

Hundarna gillar den långa promenaden, det finns ju så mycket att lukta på rävar, rådjur och harar skuttar ju omkring här.

Hittade massor av smultron som var så söta och goda. Plockade också en fin bukett, gillar att ställa vaser med ängsblommor överallt i huset.



Sitter nu i min flanellpyjamas och äter en majskolv med smör och salt...gott.
Micke ligger i sovrummet och kollar fotboll, blev visst lite trött efter promanaden tror jag :)
Smilla är duschad, Meghan ligger på sin gosefilt och torkar, Hazel snarkar ljudligt från sin Biabädd.

Älskar verkligen mitt härliga liv.

Inga kommentarer: