Välkommen

5 maj 2010

Allt ska testas

Allt ska då testas också löshår....så klart.
Var nere hos Thina på salongen och Ida som pluggar frisörlinjen satte in löshår på mig nu i kväll. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka, det ser aningens märkligt ut.

Före inflätningen


Flätning pågår


Ida är koncentrerad


Dags att sy fast löshåret




Båda döttrarna kom förbi, och Gabrielle är en lustigkurre


Löshåret sys i flätorna.



Slutresultat




Sitter kvar 2-3 månader, så det är bara att gilla läget.


Ärligt nu ni som läser det här. Ser det inte märkligt ut ? Var ärliga nu va ?

5 kommentarer:

Monica sa...

låter konstigt men personligen har jag svårt för lös hår, hmmm MEN jag har själv sagt till min frissa jag ska testa när jag blivit SMAL.
dubbelmoral va ? Japp men jagtror det är för att min kollega har det och jag tycker hon är för mycket 50 bast löshår löstuttar ( stora) fixar läppar och ansikten och gud vet va ( pierca muffen för några år sen)Men hon forsöker ju vara en annan än vad hon är , typ vill vara 20 som sin dotter.
MEN det et jag att du inte vill vara .
Jag tycker det är coolt hela du är cool, och JAG vet att du gör det för att testa inte för att göra som min kollega!
Men sen kan jag också säga att längden på håret du hade i Täby sist den ar as snygg( men det hann jag aldrig säga)

Du är en tuff brud i lyxförpackningen ♥
snyggt

Lina sa...

Jag tycker det blev supersnyggt! :)

Jennie sa...

Jag tycker det är skitsnyggt!!!! LOVE IT!!!


*avis* Vill oxå ha!
Mitt hår rasar ju av igen så jag skulle kunna döda för det =/

Anonym sa...

Hej Ann!
Jag tycker ditt hår var finast innan!
Den tidigare frisyren ramade in ditt vackra ansikte bättre!

Du är modig som provade:)

Kram
Eva (viktdropp)

Jennie sa...

Jag är jätte intresserad!!!

Vart köpte du håret? Är det äkta? Kosta? jag vill jag vill jag behöver!!! PUSS!