Välkommen

16 maj 2010

Sol mat och kärlek

Hämtade Elisabeth i Fredags så åkte vi mot Eskilstuna och VD träffen. Fantastiska människor, underbart god mat och vi har skrattat hysteriskt. Donnas landställe är en liten oas där man verkligen bara kopplar av och njuter av stunden.

Tack nu härliga tjejer för en helg som alltid kommer att bevaras i hjärtat.

Tack Donna för fantastiskt god mat och för din gästfrihet. Sover gärna med dig igen :), om Kajsa stannar hemma förståss. Sorry Kaj.

Tack Anna för vackra doftande ljus, nu vill jag ju inte ha några andra :)

Nina tack för ljudböckerna....not. Kommer och våldgästar er någon dag, måste ju få träffa barnaskaran, och kanske få in böckerna i iPhoden :) Smarregrogg blir det här i sommar, gott skit du drack.

Victoria hoppas koftan går att tvätta, det är inte hälsosamt att skratta så man faller ihop... eller JO det är det.

Elisabeth din partypingla som drack 2 cl vin och fick baksmälla ????? Troll ska man inte fånga och sätta i garderoben. Helt klart det roligaste/märkligaste jag någonsin hört.

Johanna med sina kluriga frågor, och härliga dumping

Jennie du vackra varelse, dig tycker jag så mycket om. Snacka om att bjussa på sig själv :)

Anders kom på Lördagskvällen och grillade med oss. Han stannade kvar och Elisabeth och jag styrde hemåt.

Jag är så glad att ni finns, ni berikar mitt liv. Här kommer gänget på bild, titta och njut för dom är precis så vackra som ni nu ska få se.



Nina Victoria Elisabeth Jennie Anders jag och sittande Donna och Johanna. Anna tog bilden


Underbar tomt med så fin liten stuga.

Donna I löööv y
JohannaDonna och Victoria
Hela gänget

Lite shopping hann vi också med.
Lady Gaga
Elisabeth och Nina
Jennie

Jag och Anna
Jennie
Vickning

och lunch dagen därpå.

Johanna hade gjort en tipsrunda och vinnaren var JENNIE, och hon hade turen att vinna en bikini i godis, Jammie..................




Tack igen tjejer för en alldeles UNDERBAR helg, och Madde och Milla er saknade jag. Hoppas du har kryat på dig Millas och Madde jobba inte ihjäl dig.

5 kommentarer:

Vicke sa...

Tack själv Annn för att du kom och förgyllde träffen. Vilken fantastiskt magisk människa du är o Kaninhistorien är ju bara helt makalöst rolig. Stora Kraaaaamen

ANNA sa...

Jag kommer aldrig glömma denna Helg! Tack för att du är du och vi måste ses snart igen! Kaniner o dvärgar har satt sig i hjärnan o jag skrattar fortfarande!

Monica sa...

och jag är avundsjuk ;(

Vicke sa...

O koftan blev ren =)

Leigha sa...

UNDERBART att helgen vart så lyckad ( det visste man redan innan att den skulle bli). Hoppas det kommer fler tillfällen och att man får vara med då. Härligt att ni delar med er av fina bilder <3<3<3 PUSS på er!