Välkommen

30 maj 2010

Hittills en härlig Söndag

Vi fuskade förra Söndagen och firade Mors dag. Isabelle och Anton åkte till Kina i Fredags så vi tjuvstartade lite. Fick 4 ljuslyktor på järnspett att sätta i trädgården, jättefina är dom.



Idag åkte vi på husvisning och kollade på ett hus som Thomas och Pia är intresserade av. Riktigt mysigt och ett hus för dom, helt klart. Håller nu tummar och tår att det går i lås.

Förbi butiken för lite mjölk och wienerbröd :)
Träffade kompis som äntligen har fått tummen ur och vill nu leva sitt eget liv. Inte vara en hushållerska, och barnvakt till en latmask till sambo och hans barn. Det tog tid, men nu så är det på G.

Har planterat i mina 2 betongkrukor jag gjort, blev riktigt fint ju.




Sen lunch eller tidig middag blev det på altan i solskenet, så otroligt mysigt. Har nu suttit i bikin på baksidan och njutit av latte, vattenmelon och min deckare.

Isabelle ringde från Kina och hon var helt hänförd över Beijing och dom stormtrivs. Ingen kan Engelska och alla vill bli fotade tillsammans med Anton och Isabelle.
Det bjuder vi på säger Isabelle, rätt tänkt tycker mamma :)

Tar mig en latte till och lyssnar på lite musik. Skall sen bygga en form för att gjuta en STORT avlångt tråg som skall stå permanet i trädgården. Efter det så skall jag göra min fotölj i betong :) Men det får nog bli i morgon.

Något åt det här hållet men betydligt större.



Tittar på min trädgård och det har verkligen exploderat, och jag vill ha sommar lång tid framöver nu.





Mmm..... nu jordgubbar och grädde.

3 kommentarer:

ANNA sa...

Vilken mysig trädgård du har ann! Den vi jag gärna se live:)
kraaaamis

Mallan sa...

Vad mysigt du har!
Betongkrukorna är jättefina, kan tänka mig hur häftigt tråget kommer bli. Blir lite sugen själv :)
Kram!

Jennie sa...

vad fint du har gjort det! Så himla mysigt med betongkrukorna och allt. Du är så duktig med dina händer!