Välkommen

23 maj 2010

Ja vad säger man då ?

Lånat från tjuvlussnat
Resecentrum, Växjö

Två tjejer i den övre tonåren snackar.
Tjej 1: Alltså… jag har tänkt på en sak. Lova att inte skratta?
Tjej 2: Nej då. Lovar.
Tjej 1: Jo, alltså. När någon gubbe håller på att våldta dig, så har jag kommit på ett skitbra sätt att få honom att sluta!
Tjej 2: Jaså?
Tjej 1: Ja, typ, precis innan han våldtar dig, så ska man skrika: "JAG HAR AIDS!!". Jag slår vad om att han kommer springa iväg! För jag menar, ingen vill ju ha AIDS?
Tjej 2: Ja! Fan vad smart!
En kort tystnad.
Tjej 2: Men, tänk om han har kuken i din mun då?

Från Kunden har inte alltid rätt

En återkommande kund kom som vanligt in med sin lilla son som är 4-5 års åldern. Sonen hade med sig ett gosedjur och när mamman håller på och ska betala ler jag åt killen som pysslar med sitt gosedjur.

Han ser på mig, tar tag i lappen som sitter mellan gosedjurets ben och säger högt:

- Det här är fittan.

Mamman tittar på sin son, sen på mig, blir högröd och säger inte ett ord. Hon hetspackar sina saker och skyndar ut ur butiken

1 kommentar:

Monica sa...

mEN VA FAN HAHAHAHAHA USJ HEMSKT MEN OCKSÅ ROLIGT