Välkommen

23 maj 2010

Strålande sol och kalas

Var hos Britta och Jadde igår i strålande sol. Stina och Robin firade sina födelsedagar och tårtorna som gjorts av Anna och Peter var helt fantastiska.




Födelsedagsbarnet Robin med flickvän Sofia.


Mamma Britta och pappa Jadde

Systrar Jasmina och Stina med mamma Britta

Mysig dag och roligast var nog att jag åker med Thomas på Lördag till Wästa bil och MC show. Ska åka raggarbil hela vägen i strålande som hoppas jag. Det ska verkligen bli skitkul.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka hàrliga tàrtor! Trodde fòrst de vad paket. Blir alltid sà glad nàr jag klickar in hàr och det fòrsta jag ser àr din header. De pà kontoret sàg bilden fòrra veckan och sa: "Hon verkar vara lycklig!"

Ann Jolby Solander sa...

Jag är lycklig :) och så nöjd med mitt liv. Det blir liksom vad man gör det till.

Monica sa...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7174768.ab

en av dessa länkar den andrA har dom tagit bort den om "maRIA"